Engelsk julblogg

Nu har jag kört igång min engelska julblogg som jag bestämde mig för att skapa redan i Augusti. Den innehåller vissa av de saker jag skriver om här, men den kommer att handla allra mest om Svenska traditioner (både gamla och nya) och är mest till för utländska läsare som kanske är nyfikna på hur vi firar jul här. Kanske blir ni, som  jag, överraskad av vissa faktan om julen som jag har hittat under mitt letande av information.'

Jag drar igång bloggen på riktigt imorgon och har en plan så ni kan vara säkra att det blir minst 2-3 inlägg varje dag - antagligen fler!

Bloggen kommer innehålla:
Traditioner
Vad jag har gjort för juligt "idag" (det får ni, i och för sig, läsa här också)
Recept
Julklappstips
Dagens jullåt
Dagens svenska jullåt/julvisa
Och annat...

Du hittar den engelska julbloggen här.
0 kommentarer