Extra julfirande

Vi har haft lite julfiranden även efter julafton. Igår (juldagen) åkte vi hem till Lenita där vi delade ut lite fler julklappar till och från Linn och Tove. De fick varsin kopp av mig, eftersom jag tycker att alla borde ha en personlig kopp som tillhör endast en själv. Av Tove fick jag ett superfint armband som passar jättebra med mitt Pandora-armband och av Linn fick jag en duschcrème som doftar jättegott.

Idag fick vi besök av pappas och Lenitas vänner (de träffades på deras bröllop - Lenita var vittne och pappa var kyrkvaktmästare) och hade ett till julbord med resterna från julafton. Det är så gott med julmat. När de åkte hem delade vi ut Roberts julklappar. Tyvärr har min julklapp till honom fortfarande inte kommit fram så den får han senare. Han var helt bombsäker på att han skulle få spele The Saboteur av mig, men när han fick det av pappa blev han väldigt osäker på vad han kommer få av mig. Vad bra!

Nu ska jag ta och lägga mig. Imorgon blir det julfrukost med risgrynsgröt och julskinka och sen ska vi se Inception som Robert fick av pappa. Jag har inte sett den, men Robert säger att den ska vara jättebra och vi brukar ha liknande smak när det gäller filmer.

Armbandet till vänster i bilden fick jag av Tove
0 kommentarer