Ett inlägg mitt i sommaren

Jag hoppas att ni har en riktigt bra sommar allihop. Jag kommer troligen börja julblogga någon gång i November eller möjligtvis lite tidigare om jag har anledning till det.

För ett par dagar sedan fick jag lite julkänsla. Jag har nämligen samlat ihop en låda med juldukar och filtar som annars skulle slängas. Självklart kunde jag inte låta det hända. Nu längtar jag tills jag kan dekorera mitt studentrum med julprylar. Jag har för tillfället inget studentboende, men ska förhoppningsvis ha det i september. Fast nu är det sommarlov fram till den 26:e augusti när jag börjar plugga på Uppsala universitet!



Om ni har lust kan ni kolla in min konstblogg där jag visar upp de flesta bilder jag gör (även skisser och in progress-bilder). I skrivande stund arbetar jag på ett porträtt av skådespelaren Ben Browder. HÄR hittar ni den bloggen.
4 kommentarer
Amanda

Hihi det är många julbloggar som har fått julkänslor mitt i sommaren och slängt in ett inlägg :)

Agnes

Hej! En sån mysig blogg du har, jag gillar färgerna! Vill du få ännu mer julkänsla får du gärna titta in på min sida www.firajul.nu



Juliga hälsningar

Agnes

Ellinor

Amanda: Ja, jag har märkt det =P Så går det när man älskar julen så mycket som vi julbloggare gör.



Agnes: Tack! Jag tycker också om den, den fast jag ska kanske göra några mindre förändringar senare.

Din sida är också jättefin.

Lisa

Hej! Fin design du har på din julblogg :) Här har du en annan julblogg om du vill läsa mer; lisasjul.blogg.se