En månad

Idag är det bara en månad kvar till första advent. Första advent kommer firas på Älvsjömässan där jag ska hälsa på Joe Flanigan. Julen närmar sig snabbt så jag hoppas verkligen att jag hinner sy mina gardiner innan dess.

På tal om gardiner: Igår kom tyget till gardinerna och de andra sakerna från Jotex fram till mig. Alla sakerna är finare än bilderna på nätet, förutom gardinomtagen, kanske, som är mer beiga än de såg ut på hemsidan. Men de är ändå fina och kommer säkert passa bra med gardinerna.
6 kommentarer
Jul i laloland

Jag tyckte också att mina saker var finare i verkligheten än när jag såg dem på nätet - då blir man glad!

Tina´s Jul

Ååå, en månad bara! Just exakt detta datum för 12 år sedan var det 1:a advent och då träffades jag och min man varandra :-)

Underbara Juletid

Visst känns det att advent närma sig, så mysigt!

Pia

I onsdags fick vi meddelande om att vårt jotex paket också hade kommit. Tyvärr har vi inte hunnit hämta den, den leverades nämligen inne i stan, ca 20 minuters färd hemifrån.

Jenny - Jul i stan

Hej, nu kommer jag och trängs bland er julbloggar. Titta gärna in i min blogg och var med på utlottningen av lite julgrejer.

Tess

Vad mycket kul på en gång! :)

Hoppas gardinerna blir riktigt bra!

Sv: Nej, jag minns inte när han var julvärd annat än klipp man sett tror jag, så då är det ju inte hela världen :)