Halloj!

Jag ser att en del julbloggar har börjat skriva nu. Det är kul att veta att jag inte är den enda vars tankar drar mot julen ibland redan nu. Jag har även märkt att jag får några besökare här varje dag och det är jättekul!

Än startar inte mitt regelbundna julbloggande, men om en eller två månader borde det starta. Det beror lite på hur mycket juligt det finns att skriva om.

Jag har bestämt att det är bäst att jag stannar här än att förflytta mig till tumblr. Det jag har där räcker gott som det är.


Vad har hänt sen sist?
- Pappa har förlovat sig och hans fästmö har flyttat in.
- Jag har gått med i en kör. Det ska ske några förändringar som inte är särskilt kul, dock, så vi får se om jag stannar. Gör jag det ska vi ha adventskonsert (där ni är välkomna, om ni vill komma. Mer info om det senare när jag vet mer).
- Jag har börjat en bagar- och konditorutbildning. Det praktiska är roligt men det teoretiska mindre roligt, som vanligt. Jag hoppas på att vi gör lite jultemade saker i december, men antagligen blir det mest såna bakverk som de flesta bagerier gör, men vi får väl se. Lussebullar blir det säkert iallafall.
- Jag har blivit helt galen i bandet My Chemical Romance. På tiden, tycker nog min bror som har varit ett fan i flera år.
0 kommentarer