Julaftonslista 2011

En återkommande lista från förra julen, men med nya svar.

Bästa presenten du fick:
Jag kan inte välja. Alla mina var jättebra!

Bästa presenten du gav:
Skålarna vi gav till Tove eller lyktan som mormor fick, eftersom de blev så glada.

Roligaste presenten du gav:
Jag gav inte någon "rolig" klapp, egentligen...

Roligaste presenten du fick:
Den återanvändbara sprtispåsen var oväntad.

Godast på julbordet var:
Janssons frestelse är alltid min favorit.

Äckligast på julbordet var:
Inget. Allt var gott.

Det bästa jag såg på tv på julafton var:
Kalle och Karl-Bertil är det enda jag tittar på på julafton.

Det roligast vi gjorde på julafton var:
Öppna julklapparna och se de andra öppna sina.

Julaftons största miss i år var:
Jag kommer Kan inte komma på något, faktiskt. Det var en väldigt lyckad julafton.

Till nästa julafton ska jag:
Göra en ordentlig julplanering så att man slipper stressen, och köpa alla julklappar i god tid.

Det bästa den här julaftonen var:
Det trevliga sällskapet.

I år glömde jag att:
Kommer inte på något just nu, men något måste jag ha glömt.
1 kommentar
Marie/Underbara Juletid

God fortsättning!