Julblogga på Tumblr?

Jag funderar på att driva den här bloggen på Tumblr sen när julbloggandet börjar igen någon gång i oktober/november. Jag tycker helt enkelt att blogg.se är lite klumpigt jämfört med t.ex. blogspot. Tumblr väljer jag eftersom det är så roligt och dessutom så enkelt att föra vidare information som andra tumblare lägger upp. Jag har nyss börjat använda det men är redan hooked.
Ni kommer fortfarande kunna följa mig via bloglovin om ni gör det (dock behöver ni lägga till den nya Tumblr-bloggen bland de du följer på bloglovin'). Man behöver absolut inget Tumblrkonto för att få uppdateringar när något nytt läggs upp.

Om jag flyttar över till Tumblr kommer jag givetvis att lägga upp ett inlägg här med länk osv.
1 kommentar
HANNA

Jag funderar också på att tumblr-julblogga! Tycker också blogg.se är lite si och så, på tumblr når man ju dessutom ut till i stort sett hela världen.