Första advent

Jag hade inte riktigt tid att skriva något om advent igår, så det får bli nu. Nu börjar upptrappningen till jul!

Vid elva åt jag saffransscones till frukost och sen gjorde jag mig klar för adventskonserten. Vi skulle träffas klockan två för att hinna öva lite i kyrkan. Det blev en bra konsert. Jag önskar bara att vi hade haft mer att sjunga, men vi var tvungna att ge rum för barnkören och gospelkören också. Nu fick vi sitta och vänta ganska mycket.

Min kör sjöng Stjärneljus, Änglaljus tillsammans med Millan Holm och Down In The River To Pray, som egentligen inte är en jullåt men vi har övat den så mycket inför en konsert vi hade tidigare under hösten så vi sjöng den nu också.

Imorgon har vi körrep igen och jag gissar att vi får reda på vem som blir Lucia då. Håll tummarna för mig!

Såhär ser mitt julfönster ut i år.
1 kommentar
TinaGustafsson.com

Vilket härligt julfönster! :-)