En Julsaga

Ikväll såg jag om En Julsaga. Jag älskar den verkligen, men trots det är det först nu jag har sett om den sedan den först kom ut strax innan jul 2009. En Julsaga är en av mina favoritberättelser kring jul och har nog tyckt om alla versioner jag har sett. Den här är inget undantag. Endera dagen ska jag se till att läsa boken.
 
Imorgon ska jag kanske se Love Actually. Annars blir det nog någon julig film på Netflix.
 
a christmas carol a christmas carol 2009 en julsaga en julsaga 2009 jul julblogg julfilmer
2 kommentarer
Jessica

^Åh, du MÅSTE läsa boken. Den läser jag varje december. Är så bra. Jag såg också om filmen i veckan. Mucho bra!

Svar: Ja, det är något jag har tänkt göra i flera år, men av någon anledning har det aldrig blivit av. Jag ska se om biblioteket har den inne.
Ellinor

itschristmas.blogg.se

Köpte den i fredags, måste ta och se den i jul. Har du hittat julfilmer på Netflix? Du får gärna ge tips! :D

Svar: Ja, gör det. Den är så välgjord! Och som sagt är ju berättelsen underbar.
Jag hade faktiskt tänkt sammanställa en lista med julfilmer på Netflix, men lyckades glömma bort det. Tack för påminnelsen!
Ellinor