Nyckelvikens julbord

Någon gång skulle jag hemskt gärna gå på Nyckelvikens julbord. Det låter så otroligt mysigt! För de som inte vet: Nyckelviken ligger i Nacka (strax utanför Stockholm). Såhär säger Nyckelvikens hemsida om julbordet:
 
 
Stockholms härligaste Julbord
Nyckelvikens julbord är inget vanligt julbord. Du tar båten från Nybroviken och välkomnas av våra värdinnor uppklädda i 1700-talsskrud. Här serveras vår egen Bischoff som avnjuts till toner av trubaduren Bellman och en och annan ringdans hör inte till ovanligheterna, inte snapssången heller…
 
Vårt populära Julbord serveras 1 - 21 december och bokas på [email protected] alt 08-718 00 21.
 
Pris från 695 kr, inklusive välkomstdrink och underhållning.
Barn 3-12 år halva priset.
Tis – Lör 18:00, 18:30 samt 19:00 Söndagar 16:00 & 16:30 Båt avgår en halvtimma innan sittningen från Kajplats 14 på Strandvägen och kostar 150 kr T/R
 
Bilder lånade från nyckelviken.com
jul julblogg julbord nyckelviken nyckelvikens julbord
2 kommentarer
Emelie - Emelies Christmas

Det är så mysigt med julbord :)

Helly

Det är alltid lite härligare att äta julbord i en miljö som andas jul. Då blir allting ännu bättre. Svårt att se mig njuta av ett julbord på IKEA hur gott det än må vara...

Svar: Eller hur? Jag har också väldigt svårt att se mig själv på IKEAs julbord. Jag kan inte tänka mig att miljön är särskilt mysig.
Ellinor