Julgranshandling

Jag har inte blivit utkallad på något uppdrag för jobbet idag och därför har jag och pappa (som är ledig idag) bestämt att vi ska åka och köpa julgran medan det ännu är ljust ute. Hoppas vi hittar en snygging till gran att släpa hem.
 
Jag tänkte även passa på att börja med godistillverkningen så att jag hinner med alla de sorter som jag vill göra. Minibiskvier, limepraliner, pappas favoriter, knäck och chokladkola + kanske något annat. Jag måste även hinna med att baka lussebullar. Jag har inte bakat en enda sats än. Jag borde skämmas!
 
Jag kom förresten på att jag inte har berättat om min körs andra konsert som vi har imorgon (17 december). Vill ni komma hittar ni oss i Söderhöjdskyrkan (adress: Blecktornsgränd 13) i Stockholm kl. 19:00.
 
 
1 kommentar
Christoffer

Hej,

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för ett event jag planerar för julbloggare men hittade inte din e-postadress. Kan du mejla mig är du snäll?

Mvh

Christoffer

ps. Vänligen publicera inte denna kommentar.