Adventskonsert i Stockholm

Då var det söndag och endast en vecka kvar till första advent och bara en månad till julafton. Tiden går alldeles för snabbt nuförtiden. Kanske går den lite långsammare när jag väl börjar på mitt nya jobb.
 
Vill ni gå på en konsert till första advent vill jag bjuda in er alla till Maria Magdalena kyrkas adventskonsert där körerna Maria Magdalena Gospel, Youth Alive (min kör), Cross Unit och barnkörerna Big, Hope och Joy medverkar. Jag har varit med på dessa konserter två gånger tidigare och de brukar bli väldigt fina.
 
Det blir fullt snabbt, så kom ett litet tag i förväg.
 
Datum: 1 december 2013
Plats: Maria Magdalena kyrka (Bellmansgatan 13, Stockholm)
Tid: 16:00
Pris: Fri entré
adventskonsert adventskonsert 2013 julkonsert julkonsert 2013
1 kommentar
I väntan på julen.

Hej. Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag tillbaka!! :) Ha det gott!

http://ivantanpajulen.blogspot.se

Svar: Åh, det var roligt att höra. Tack!
Ellinor