Hög tid att komma igång

Nej, hörrni. Nu är det faktiskt dags att jag kommer igång med julbloggandet. Jag har nog aldrig varit så sent ute som nu, förutom mitt första år som julbloggare. När butikerna startar julandet innan mig är något fel.
 
Julkänslan har hållt sig borta, men jag tror att mycket av det beror på ett relativt nytt långtidsuppdrag på jobbet (superhärligt företag, men alla nya intryck gör en trött i hjärnan), men även att jag knappt har läst några julbloggar hittills.
 
Självklart ska detta åtgärdas och det görs genom att lyssna på julmusik (det är ju ändå november imorgon och från november har jag alltid tillåtit mig själv att lyssna på julmusik) iklädd min julröda tjocktröja och i fönstret lyser ett gammalt doftljus med doft av pepparkaka. 
 
Som ni märker har det inte blivit någon bloggflytt, men jag utesluter inte helt att det kan komma att hända. Självklart låter jag er veta om det blir en flytt.
 
 
 
2 kommentarer
Johanna (Johannas julblogg)

Kul att du kommit igång för säsongen!

Svar: Ja, det var väl på tiden, känner jag.
Ellinor

Josefine

Vilket fint ljus! Vart har du fått tag på det? :)

Svar: Jag köpte det på Åhléns förra året och tydligen brann det aldrig ut. Tyvärr tror jag inte att de finns till salu i år.
Ellinor