Julgodisburkar

Idag kokades det knäck, och med det är Nordgrens godistillverkning igång för den här julen! Härligt!
 
Något jag tänkte på när jag plockade upp julgodisburkarna ur lådorna i lördags var att jag bara tar för givet att alla har särskilda burkar för sina julgotter (och för all del förutsätter jag tydligen att alla gör sitt eget godis också). Men det är klart att inte alla är som jag. För mig vore det fel att inte ha en särskild burk för mitt julgodis. Det är bara så det ska vara, eftersom det har varit så så länge jag har levt.
 
Har ni särskilda julburkar, eller använder ni samma burkar som används till annat under året?
 
Såhär ser mina burkar ut, minus en glasburk med rött lock med vita prickar som jag glömde ta med i bilden.
1 kommentar
Sandra

Vilka fina burkar!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det.
Ellinors julblogg