Sötaste sötsaksburken

Under helgen besökte jag mamma i Göteborg. Då passade vi på att, till min brors förtret, gå till Balders Hage som har fått in sitt julsortiment. Jag vill alltid titta på deras julsaker. Tyvärr var utbudet i den fysiska butiken lite skralt jämfört med nätbutiken men jag kom ändå därifrån med en sak.
 
Mitt främsta syfte med promenaden till Balders Hage var att hitta en burk. Jag behöver nämligen fler burkar för julgodis. Jag kunde inte se några burkar som jag var intresserad av till en början, men när jag böjde mig ner fick jag se denna söta burk. 
 
 
Jag var bara tvungen att ha den. Jag älskar konststilen och den är perfekt storlek för en sats praliner.
 
Nu ser jag ännu mer fram emot julens godismakande och ska se till att få tag på allt jag behöver för det godis och de bakverk jag har planerat för. Jag har planerat vad jag vill göra, nu måste jag bara ta fram de exakta måtten så att jag vet vad som behövs. Självklart kommer det recept!
0 kommentarer