Potterybarn

Jag läste hos A Cozy Christmas att Pottery barn har en hel del fina julsaker, och så var det ju självklart. Hur ska det gå i år när det finns så mycket mysigt att köpa (som att det inte finns varje år) överallt? Sen är väl frågan hur hög frakten till Sverige skulle bli. Frakt från USA brukar vara ganska dyrt, så om jag köper något på Potterybarn blir det nog något litet (vase fillers och/eller någon girlang, troligen). Om inte har hemsidan iallafall givit mig inspiration till årets pyntning.

 


5 kommentarer
Helena - Hellys Jul

De där små ekollonen var helt underbara. Ja, frakt kan vara onödigt dyrt men är det nått man vill ha så... Och jul är det ju bara en gång per år...

Ha en trevlig helg!

Marie/Underbara Juletid

Visst hittar man mycket man vill ha men det kan ju också ge inspiration till att skapa eget. Härligt fina bilder!

Jojjjjohs.se

Härlig blogg!

Tänkte bara tipsa om att jag kommer lotta ut 4 juldesigner, en varje advent ;)

Intresserad? Håll utkik på min blogg samt min designblogg JojjoDesign.blogg.se. Det är några månader kvar dock :)

Kramar

TinaGustafsson.com

Som du kanske ha sett så har min julblogg (Tina´s Jul) flyttat till www.tinagustafsson.com och jag har länkat till din blogg på denna sida http://tinagustafsson.com/julbloggar-som-ger-massor-av-julfeeling/



Känner du för att länka tillbaka så får du gärna göra det :-)



För att vara säker på att inte missa något jag skriver om julen så kan du Gilla denna sida http://www.facebook.com/#!/pages/TinaGustafssoncom/192531110782439?sk=app_206747196050374



Det skall bli så mysigt att börja läsa alla julbloggar igen, det har jag längtat efter i några veckor nu!



Ha det bra så hörs vi bland alla julinlägg :-)

Dani

Nice!! Pottery Barn verkar vara en grymt trevlig affär faktiskt. Den skulle jag gärna besöka. Fin blogg du har också! :)