Novemberutmaning - Dag 11

Dag 11 – Vad har du för juligt i din väska?
Just nu har jag inget direkt juligt i min väska, men kanske kan jag räkna min nya älsklingsbok Landline? Den utspelar sig åtminstone under julen även om den inte handlar om julen. Eller kanske mina vinröda fingervantar med lite juligt mönster?
 
När jag är hemma får jag aldrig ro att läsa för där är det så mycket som pockar på min uppmärksamhet så Landline har blivit min resekompanjon till och från jobbet. Det är nästan att jag längtar till resan till jobbet bara så att jag får läsa min bok. Nästan. Jag längtar nog mer efter resan hem ;)
 
Och så mina älskade nya fingervantar med touchfunktion. Jag insåg inte hur ofta jag var tvungen att ta av mig vantarna för att göra något med mobilen innan jag skaffade de här. Finns att köpa här, eller i vissa Åhlénsbutiker (jag köpte mina på Åhléns i Nordstan i Göteborg).
 
 
0 kommentarer