Snart är det dags

Hallå hallå!
Vi har ännu sommartemperaturer på eftermiddagarna här i Stockholm, men morgnarna är ofta svinkalla (åtminstone för mig som lämnar hemmet 6:30 varje morgon) och med den kylan kommer tankar om höst, och med dem tankar och jul! Nu står det inte länge på tills det är dags för mig att dra igång bloggen igen. Jag tänker inte börja blogga riktigt än, men så snart temperaturerna går ner kommer jag tillbaka. Det är för svårt för mig att tänka på julen när det är varmt ute.
 
Hoppas ni har haft en underbar sommar! Nu ser vi fram emot julen om några månader.
 
Utsikten från min balkong i fredags morse. Ibland är tidiga morgnar underbara... iallafall ett tag till. Snart kommer det vara kolsvart när jag cyklar hemifrån.
 
1 kommentar
Victorias Jul

Vilken härlig vy

Svar: Ja visst var det? Vissa morgnar gör det inte så mycket att man ska upp tidigt.
Ellinors julblogg