Julklappar

Eftersom jag går i skolan i stan bestämde jag mig för att leta efter julklappar (och göra andra ojuliga saker som att prova stövlar på DinSko) när jag ändå var där och jag tror att jag kan ha hittat julklappar till mamma, pappa och brodern. Jag är säker på att ingen av dem läser den här bloggen så jag kan avslöja vad jag kanske ska köpa:

Pappa ska kanske få en biografi om Keith Richards, om jag inte kan hitta John Lennons remastrade album Walls And Bridges, som han har önskat sig.

Mamma får nog en kriminalroman av Jeffery Deaver. Hon fick en av hans böcker i födelsedagspresent och hon älskade den, så jag tror att hon kommer tycka om den här också. Vad den här hette minns jag inte.

Min bror
, Robert, ska få The Silmarillion eller The Hobbit av JRR Tolkien. Än så länge kan jag inte bestämma mig.
0 kommentarer