Krubba

Jag behöver er hjälp. Är det någon som vet var man kan hitta en julkrubba som kostar högst runt 500-600 kronor? (Kan kanske sträcka mig till 700 om den är superfin - har märkt att krubbor är hemskt dyra). Det ska helst vara en i det här stuket, ungefär (se bild nedan), men behöver absolut inte se exakt ut som den.

Jag har tittat lite på Fontanini's krubbor och de är jättefina, men ofta väldigt dyra.

Dålig kvalité på fotot (tog det för två jular sen) men förhoppningsvis ser ni bra nog ändå.
Klicka på bilden för att se den i större format.

2 kommentarer
Sigrid

Ett tips är att kolla second hand-butiker! Jag har sett ett par krubbor där, men tyvärr ännu ingen som är perfekt. Letar efter en i samma stuk som du vill ha!

Lina

SV: Ja, verkligen! :) Släkt och familj, underbart god mat, julstämning - vad mer kan önskas egentligen?



Nej, vad kul att du går på Blåsenshus! Där passerar jag varenda dag påväg till BMC :) kanske en julfika vid jul?

Hoppas dina studier går bra, jag har precis gjort mina första tentor - pjuu.. Därav bristen på nya inlägg i bloggen.