Länkar

Halloj! Det blev ett inlägg till innan jag slutar för den här gången för att skriva att om ni vill fortsätta "följa" mig även nu när det inte är jul kan ni titta på de här platserna:


Vardagsblogg
Den här bloggen låg i dvala under julen, men nu ska jag försöka dra igång den igen. Problemet är att det inte händer så väldigt mycket värt att prata om när man är arbetslös (men det ska jag se till att ändra på).

Konstblogg
Konstbloggen fungerade även som engelsk julblogg, men den uppdaterades inte lika ofta som den här bloggen. I den här bloggen visar jag skisser och hur bilder jag arbetar med ser ut för tillfället. Ibland händer det att andra inlägg kommer in om jag vill skriva något för mina engelska läsare.

Min twitter-profil
Jag tweetar rätt mycket, nästan varje dag. Det blir ganska mycket prat om Stargate och Farscape, men även om konst om jag arbetar med något projekt för tillfället. Ibland dyker det även upp en tanke jag har eller en länk till något, eller bara konstigheter (ofta pga. trötthet mitt i natten).

Mitt deviantART-galleri
Här ser ni mina färdiga bilder (som ni såklart också ser i konstbloggen).
0 kommentarer