En uppdatering angående konsert och Luciagudstjänst

Som jag har skrivit tidigare ska min kör ha en adventskonsert och Luciagudstjänst och ni är så välkomna att komma och lyssna (och säga hej om ni hittar mig). Här kommer lite ny info.

Adventskonsert
Datum: Söndag 27 november
Tid: 16:00
Plats: Maria Magdalena kyrka, Stockholm
De som står för musiken är min kör (Youth Alive/Cross Unit), Maria Magdalena gospel, barnkörer, m.fl. Det brukar tydligen bli fullsatt, så den som vill komma råds att komma tidigare.

Luciagudstjänst
(Jag gissar att det blir Luciatåg och gudstjänst i ett, men det är bara en gissning, som sagt)

Datum: Söndag 11 December
Tid: 11:00
Plats: Maria Magdalena kyrka, Stockholm
2 kommentarer
Lisas Vinterland

Så himla stämningsfullt att vara med i kör :) Skulle gärna dykt upp om jag inte bodde över 90 mil bort.

Jul hos Tess

Stockholm känns tyvärr lite för långt bort för en skånebo som mig, men vad mysigt det låter! Så härligt att uppträda med massa juliga låtar, det saknar jag verkligen sen kör- och grundskoletiden :)