Julgransfåglar

Jag har varit på besök i Göteborg de senaste dagarna vilket innebär att jag inte har bloggat eller ens läst några andra bloggar (jag har säkert hundratals inlägg att läsa ikapp!) under veckan.
 
När jag är i Göteborg brukar jag nästan alltid vilja gå till Balders Hage. De har visserligen en webbshop, men eftersom det är en så mysig butik är den bra mycket härligare att besöka på riktigt. Självklart blev det ett besök den här gången eftersom jag (helt korrekt) gissade att de fått in sitt julsortiment.
 
Nu är det så att jag kan vara otroligt snål när det kommer till att köpa saker till mig själv så det enda jag kom därifrån med var de här lirarna som jag har tänkt ska få umgås med domherrarna i julgranen. Där kommer de att göra sig perfekt! 
 
 
3 kommentarer
Denise - Min Glittriga Jul

Så söta fåglar!

Svar: Visst är de? Jag kunder inte låta bli att köpa dem.
Ellinor

Caroline Bloggen Julmysigt

Söta =D ska också försöka hitta fina fåglar till gran och kransar.

Svar: Åh fåglar till kransar låter underbart fint!
Ellinor

Axelina

Åh vilka fina fåglar! Kan tänka mig att de passar fint i granen :)

Svar: Ja, det är jag helt säker på att de kommer göra :)
Ellinor