Eventuella förändringar

Hallå, kära julälskare! Jag hoppas att ni alla har en underbar sommar nu när det har blivit så varmt. Själv hade jag min semester innan den ordentliga värmen kom, tyvärr, men det var en härlig (dock alltför kort) ledighet ändå.
 
Jag skriver nu mest för att meddela eventuella förändringar gällande den här bloggen. Jag har länge känt mig begränsad av blogg.se av olika anledningar och har funderat på att flytta till en annan plattform - vilken vet jag inte exakt. Jag är helt klart kvar i planerings- och research-stadiet än så länge. Om detta händer, meddelar jag såklart det i bloggen så att ni vet om var ni kan hitta mig i framtiden.
 
Jag känner redan en stor längtan efter att börja julblogga, men det får nog vänta ett par månader till. Fram tills dess skriver jag listor med idéer för inlägg. Jag tror nog att det här ska bli en rolig bloggarjul.
 
Nu får ni ha det så bra i solen så ses vi någon gång i höst!
2 kommentarer
Elina

Tror också det kommer bli en bra bloggjul! :)
Njut ordentligt av resten av sommaren när du är ledig :D

johanna

Ser också fram emot bloggjulen. Men jag kan nog inte vänta så länge som du :) Ha det bra!