Google Translate Sings: The Christmas Song

Som jag skrev i mitt förra inlägg gick jag och blev sjuk i fredags. Jag är inte helt frisk än, men är på bättringsvägen. Jag har åtminstone återfått lite av min energi efter att ha legat helt däckad i sängen i två hela dagar. Jag saknar fortfarande min röst, men jag är glad bara jag har ork att utföra lite ärenden.
 
Under de dagar som jag har legat i sängen har det blivit mycket youtube-tittande för trots att kroppen inte orkade göra något alls gick hjärnan på högvarv och jag kunde inte sova så mycket (som ju är den allra bästa kuren när man är sjuk). Bland annat har jag tittat på en av mina favoritkanaler: Malinda Kathleen Reese som har en alldeles underbar serie: Google Translate Sings, där hon tar texter till olika låtar och låter Google översätta dem till flera olika språk och sen tillbaka till engelska med extremt roliga nonsenstexter som resultat. I den senaste videon sjunger hon The Christmas Song, så den var jag ju bara tvungen att visa er. Tycker ni att den är rolig, rekommenderar jag verkligen att ni kollar på resten av hennes kanal.
 
Google Translate Sings
1 kommentar
Ulrika

Hej Ellinor!
Tack för tipset! Hillarious! Jag tipsar vidare på min insta - @julbutiken

Ha en bra dag!
/Ulrika

Svar: Vad roligt att du också tycker om den. Alltid roligt att få någon annan att bli glad, även om det bara är genom ett tips.
Ellinors julblogg