Årets julklapp

HUI har som bekant utsett årets julklapp sedan 1988 och reglerna för vad som kan utses är följande:
  • Produkten ska vara en nyhet eller ha fått ett nyväckt intresse för året
  • Produkten ska svara för ett högt försäljningsvärde eller säljas i stort antal
  • Produkten ska representera den tid vi lever i
I år tycker jag faktiskt att de har gjort ett riktigt bra val. Jag tycker fortfarande att matkassen som årets julklapp 2011 var botten. Eller mössan 2003? Bara tanken är löjeväckande. Så det är bra att de väljer något roligt i år.
 
Årets julklapp är nämligen... *trumvirvel* VR-glasögonen!
 
Jag har bara testat ett par väldigt kort, men det var riktigt häftigt och jag tror att det snart kommer bli ett köp många gör, så snart de blir lite billigare. De höga priserna gör att jag inte tror att det blir något många köper i julklapp i år, men inom en mycket snar framtid.
 
Vad tycker ni om årets val?
årets julklapp årets julklapp 2016
0 kommentarer