Från Jotex

Idag har jag inhandlat lite saker från Jotex, äntligen. Jag har varit på väg att köpa flera gånger, men då har det varit problem med sidan eller så har de hållt på och uppdatera så att man inte kunde köpa (tydligen är det därför de har rea, om jag förstod ett mejl från dem korrekt). Tyvärr hade det tyg jag hade tänkt köpa för mina gardiner tagit slut, men jag köpte ett annat istället. Med rabatten blev det slutliga priset ca. 350 kronor.

Jag köpte...

Tyg till gardiner


Gardinomtag



Julklappspapper


Tomtetrio


Fönsterlöpare
2 kommentarer
Åsa

Vilken fin blogg du har! Härliga färger!!



Här är en till som skickat iväg beställningen till Jotex - jag tror att vi julnördar är ett bra släkte och kunder för/till alla kataloger som skickas ut!

Pia

Fina saker du beställde :D



Igår beställde jag och mamma och saker från jotex :D Men för oss blev det inte julsaker.