Tack!

Jag hoppas att ni ursäktar att det har blivit lite skralt med inlägg de senaste dagarna. Jag har haft så mycket annat för mig, bl.a. ommöblering och rensning av gamla saker, så när jag väl har suttit ner vid datorn har jag inte haft varken fysisk eller mental ork för att göra något annat än att bara scrolla mig genom min Tumblr-dashboard. Förhoppningsvis har jag mer ork under den här veckan.
 
Imorgon fortsätter vi med jullåtar i kören och jag hoppas på att få lite mer konkret information om julkonserterna så att jag kan uppdatera er om tid och plats och bjuda in de av er som kanske vill komma och lyssna.
 
Jag vill passa på att återigen tacka de som lämnade så fina kommentarer om min konst i det förra inlägget. Ni gjorde mig otroligt glad, ska ni veta! Det var väldigt svårt att sluta le, trots att det värkte i ansiktsmusklerna. Jag lovar att lägga upp fler bilder i bloggen, så fort jag har några juliga/vintriga sådana att visa. Kan ni inte vänta får ni hemskt gärna ta er en titt på min DeviantART-sida eller min konstblogg. I den sistnämnda lägger jag upp "in progress"-bilder, skisser, m.fl. för att dokumentera hur mina bilder växer fram.
 
Jag håller just nu på med en ny bloggdesign som jag hoppas att ni kommer tycka om.
 
Än har snön inte kommit till Stockholm, men jag hoppas på att få se den här utsikten igen snart.
1 kommentar
Liza

Men gud så duktig du är!! Önskar att jag cokså kunde så där!

Svar: Tack så hemskt mycket!
Ellinor