Vad hände?

Ja, hörrni. Jag vet inte riktigt vad som hände med bloggen den här vintern (om man ens kan kalla den vinter), men jag har mina gissningar. Jag fick bl.a. ett nytt jobb i december och har varken haft tid eller energi över till bloggen (eller ens att läsa andras bloggar), men andra anledningar har också spelat in när det kommer till hur skralt det har blivit med inlägg den här omgången. Men nu ska jag inte sitta här och traggla vidare om det.
 
Det är nytt år och jag siktar mot framtiden! Till nästa jul tror och hoppas jag att jag kan andas in nytt liv i den här bloggen. Jag har förhoppningar om att ha skaffat eget boende tills dess och att blogga om den första julen i det första egna hemmet kan ju inte vara annat än underbart, eller? Jag hoppas att ni följer med mig på den resan!
 
(Uppdatering: pga. ett flertal spamkommentarer har jag stängt av kommentarer på det här inlägget)
 
2 kommentarer