1000 år till julafton

Det börjar snart bli dags för mig att se dag tre av adventskalendern och jag måste säga att jag är så nöjd med årets kalender, men jag är inte ett dugg överraskad eftersom jag älskar Historieätarna. Jag kan ibland sakna en berättelse, men jag är ändå supernöjd. Lilla Cleo är bara för gullig.
 
Jag måste säga att det är skönt att barnen hittills inte har varit kräsna när det har kommit till maten utom tvärtom har tyckt om det de har fått äta. Det är inte helt ovanligt att barn som får reagera på mat i TV osv. kasserar mat innan de knappt har satt tänderna i det. Nu har jag ju bara sett två avsnitt hittills så det är mycket möjligt att det ändras, vilket kan vara förståeligt. Jag har inte varit överlycklig över att äta vissa av de rätter som äts i Historieätarna, eller i 1000 år till julafton.
 
På tal om TV, ikväll sänds årets första avsnitt av Jul Med Ernst. HURRA! man kan aldrig gå fel med lite Ernst i tillvaron.
 
 
0 kommentarer