Novemberutmaning - Dag 1

Hade lite problem med datorn igår så jag kunde inte lägga upp detta igår, som jag hade planerat.
 
Presentera dig med en bild som beskriver hur du är som julperson.
Jag har förstått varför detta kallas en utmaning... Detta var inte lätt! Men jag tror nog ändå att denna bild beskriver mig som julperson rätt skapligt.
 
 
Kring jul är jag nämligen en väldigt traditionsbunden människa och har svårt att ta till mig nya traditioner eller att göra mig av med de gamla.
 
Allt ska vara som det alltid har varit och dessa skor (som var min pappas när han var barn) har stått under vår julgran under hela mitt liv. Det är helt enkelt inte jul om de inte står där. Detsamma gäller alla andra juldekorationer. Skulle någon förslå att vi skippar skorna i år skulle jag bli tokig! 
0 kommentarer