Vem blir årets julvärd?

Förlåt för min "radio silence" de senaste dagarna. Som jag nämnde i mitt senaste inlägg var jag rejält förkyld i fredags och har legat hemma och kurerat mig fram tills idag. Då borde jag har hunnit med och blogga kan man tycka, men jag har helt enkelt inte haft energin för att skriva eller ens komma på något att skriva om. Men nu mår jag bättre (förutom en envis torrhosta) så imorgon återvänder jag till jobbet och jag drar igång bloggandet igen!
 
Har ju missat flera dagar av novemberutmaningen (egentligen oktoberutmaningen), men jag tänkte att jag bara fortsätter där jag var senast och fortsätter ett par dagar in i december istället för att slänga upp sex inlägg på en dag.
 
Imorgon kommer årets julvärd tillkännages och jag har verkligen ingen aning om vem det skulle tänkas kunna bli. Tror han skulle vara perfekt som julvärd! Enligt oddsen blir det Lotta Lundgren, vilket vore alldeles utmärkt, men jag tvivlar på att det blir hon eftersom hon ju redan har med årets julkalender att göra...
 
Vem tror/hoppas ni att det blir?
 
 
Årets julvärd Årets julvärd 2015
0 kommentarer