En månad

Igår hade jag så mycket att göra att jag inte hann med att skriva det här inlägget, så det får skrivas i efterhand. Det var ju nämligen den 24 november och endast en månad kvar till julafton igår! När jag var liten förstod jag aldrig vad vuxna menade med att tiden går snabbare när man blir äldre, men nu känns det verkligen som att tiden går snabbare och snabbare för varje år som går.
 
Ikväll ska pappa hjälpa mig att ta upp jullådorna så att jag slipper tänka på det under julstöket på lördag. Då vill jag bara syssla med det roliga, dvs. julpyntningen.
 
Att det nu inte är långt kvar till jul märks tydligt. Jag fick nämligen se inte mindre än 4 julgranar på väg hem från jobbet igår, och då räknar jag inte ens med den lilla granen som har satts upp på gården. Den lyser dock inte ännu, så den syns inte så bra i bild
 
Den andra granen har det varit lite slarviga med, tycker jag,
0 kommentarer