Mösspremiär

Det är så otroligt vackert väder där ute idag, men kallt! Det blev mösspremiär för mig idag. Familjen klagar, men jag kunde inte vara lyckligare. Kyla = Vintern kommer närmre. 
 
På morgonen medverkade kören på en högmässa så nu är vi till slut klara med de "vanliga" låtarna för resten av året. Nu blir det istället jul för hela slanten!
 
Efter mässan blev det lite fika tillsammans med mamma som är på besök från Göteborg. Jag tryckte i mig en bit morotskaka... för det smakar lite som mjuk pepparkaka. Just nu är jul nästan det enda jag tänker på, märker jag.
 
Nu sitter jag framför datorn och fnular på ett mobiltema (samt ett nytt desktoptema) för bloggen tillsammans med julmusik i öronen. Det är ju ändå nästan november. Lite får jag väl fuska iallafall? Nu blir det att återvända till bloggdesignen ett tag och sen ska jag arbeta på en julig målning.
 
 
0 kommentarer